2013. október 5.

Hírek és egy kis előzetes ;)

Sziasztok Kis Olvasóim!

A "FONTOS" fül híreket tartalmaz számotokra :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Nem fogom azt mondani hogy nem szeretlek, de ha újra elveszítenélek... már nem élném túl! És most megy a szekér is, minden hova turnézni megyünk ... nem lenne időm!- daráltam a szavakat Ann felé. Csak kisírt szemekkel figyelte az ajkaim mozgását.
-Szóval ...-kezdet bele, de elcsuklott a hangja.
-Szóval, nem... nem lennék rá képes.-nyögtem ki.
-Egyszerűbb lett volna ha azt mondod hogy már nem szeretsz!-halkan beszélt, majd felállt és elindult kifelé. 
-Nem ezt mondtam.-suttogtam, már nem hallotta.

***
4 hónap múlva

-Boldog Karácsonyt!-kiabálta el magát El, majd a kezembe nyomot egy piros csomagot. 
-Köszönöm.-öleltem meg, majd betettem a fa alá az ajándékot.
-Nem nyitod ki?-értetlenkedett mire én elmosolyodtam.
-Várjuk meg a többieket.- majd lehuppantam a kanapéra.
-Igaza van Annenek.-kiabált a konyhából Pezz.
A hó nagy pelyhekben lepte el az utakat, a szél lágyan fújta őket ide-oda. A karácsonyfa ékesen díszelgett a szoba közepén, körülötte pedig a kanapé és a kávézó asztal, ami tele volt pakolva minden féle karácsonyi süteménnyel. Hát igen ... ha 5 lány neki áll sütögetni abból nem kevés adag lesz. Izgatottan vártuk a többieket a kanapén... elvileg a  gépük már leszállt, de eddig még egy sms-t se kaptunk hogy "minden oké"-e?!

***

Azt hittem elájulok ott helyben. A lélegzetem is elakadt és a szavak se jöttek ki a torkomból. Lefagytam. Ahogy ott állt előttem. Haja tökéletesen beállítva, rajta egy kötött sapka, alkata magas és izmos. Lazán állt előttem, de látszott rajta hogy egy kicsit ő is ideges... a szeme csillogott a reménytől. Szerintem még maga se tudta hogy most elrohanok előle vagy ott maradok.
-Én....én...!-kezdtem bele, de nem tudtam folytatni. Egy könnycsepp szökött ki a szememből, amit hagytam lefolyni. Arcán egy halvány mosoly jelent meg, majd közelebb lépve szorosan magához ölelt. 
-Sajnálok mindent! Tényleg mindent!-szabadkozott, és szorosan tartott magához.-Sajnálom hogy nem kerestelek 21 évig... sajnálom!-már szinte suttogta a szavakat a fülembe amitől még jobban kirázott a hideg és a könnyeim csak egyre jobban jöttek.-Szeretlek!
-Én is Alex!Én is.-arcomat pedig a nyakhajlatába fúrtam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése