2013. szeptember 11.

II. 9- Megőrültem...

Sziasztok. Háááát :) Haladunk felfelé :) Meghoztam a kövit, amihez örülnék ha mindenki kommentelne ♥
Sajnálom hogy ilyen sokat kellet várni :/ Remélem tetszik :) *Tiffvoltam*xPuszix
ui.: Lassan meg van a 14.000 oldal megjelenítés *o* Eszméletlenek vagytok, nagyon köszönöm :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Belépve az ajtón már falat rengető zene fogadott. Hol rohangáló emberek, hol pedig egy kicsit nyugisabbak. Mindenkinek piros papír pohár volt a kezében, és mindenki be volt öltözve.  A lányok többsége ahogy elnéztem leginkább Playboy nyuszi vagy cica volt. Szó szerint tömeg gyártmányok.
-Szia!-mosolyogtam és megbökdöstem Niall vállát.
-Hellooooo!-kiabálta el magát, és szorosan megölelt.
-Harry?-bukott ki belőlem a kérdés mikor elváltunk egymástól.
-Öhmmm. Nem tudom.- szólt, és bele kortyolt az italába.
-Niall!-szóltam rá, tudtam hogy hazudik.-Tudom hogy tudod, hogy hol van!-magyaráztam és közben körbe néztem.-Fent van?-mutogattam a lépcső felé, de Niall csak nézet rám. -Hahhóó!-és integettem a szeme előtt, olyan volt mint egy zombi, pedig még csak a buli elején voltunk.
-Mondom hogy nem tudom.-rántotta meg a vállát.
-Jó akkor megnézem a szobájában.-majd elindultam egy pohárral a kezemben az emeletre.  Fent alig voltak, szerintem tudták hogy oda tilos a feljárás, nem nagyon kellene randalírozni. Elmentem egy jó pár ajtó mellet, de nem tudtam hogy vajon melyikbe kellene benyitnom. Megálltam egy ajtó előtt és félve, de azért erőteljesen bekopogtam. Nem válaszolt senki...benyitottam.
Az egész szoba csodálatos volt, barna színekben pompázott de még se volt sötét. Tényleg eszméletlenül szép volt. Körbe néztem, majd leültem az ágyra. Egy kicsit rugóztam rajta, amin önkénytelenül is elmosolyodtam.
Ahogy hallottam a többiek kint vannak a kertben, mivel éppen Liam nevét sikoltják, meg azt is hogy "ugorj"!
-Három... kettő... egy!-számoltam, majd egy óriási sikítás után elkönyveltem magamban hogy Liam beleugrott a medencébe.
-Hát te?-jött egy kedves hang az ajtóból.
-Én?-kérdeztem vissza-jesszus Ann csak te vagy a szobában-.
-Baj van?-majd leült mellém és térdein megtámasztotta a kezeit, amiben egy szintén piros pohár pihent.
-Nem, dehogy.-vágtam egyből vissza. Nem tudnám per pillanat kiönteni a lelkem. Dühös vagyok és csalódott.
-Akkor?
-Nincs semmi akkor...!-mosolyogtam, gondoltam ezzel lezárjuk a témát.
-Mond már!-győzködött és meglökdöste a térdem.
-Miért nem vagy lent?-próbáltam a téma terelést-nem sok sikerrel-.
-Miért tereled... Anne válaszolj!-a mosolyom eltűnt.
-Nem tudod hol van Harry?-kérdeztem, ha már így beszélgetünk valami infót is had tudjak meg.
-Ha elmondod miért vagy itt egyedül, és mi a baj akkor elmondom!-mosolygott.
-Jó legyen!-mentem bele, de valahogy nem tudtam folytatni. Mély levegőt vettem, és a könnyeimet vissza szorítva kezdtem el mesélni.
-Harry meg Én! Találtam egy csomó képet. És nem tudom hogy most mivan!- hadartam tőmondatokban, reméltem így hamarabb túl leszünk rajta.
-Mivan?-nevetett.
-Nah, hol van Harry?-pattantam fel.
-Ha nincs a szobájában akkor a parton, ha pedig ott sincs akkor nem tudom. Nézd meg majd valamikor a London Eyenál. Ott szokott kuksolni egyedül a sötétben.-és lehúzta a maradék löttyöt a pohárból.
-Szuper!-válaszoltam csalódottan.
-Nah mentem le bulizni. Gyere te is!-majd elindult kifelé.
-Egy kicsit később!- s vissza ültem az ágyra.
-Ahogy érzed Ann. Szia!- és integetve kilépet az ajtón, amit maga után becsukott.
-Szia Zayn!-suttogtam halkan, hisz már úgy se hallja.
Kivánszorogtam az ajtón, majd egyből balra indultam. Megálltam egy ajtó előtt, fekete betűkkel - szerintem újjal- rá volt írva vagy inkább festve hogy "HARRY".
-Áháh. Meg vagy!-kiáltottam el magam és mint aki épp beesni készül szó szerint belöktem az ajtót.
-Harry?-körül néztem, de sehol senki. -A francba hogy te mindig eltűnsz. Mindig!- majd eszembe jutottak a képek, hogy végülis eltűnt az életemből. Egy fél évre, és még csak nem is kereset. A többiek sem, de hát ha ott vannak azok a képek, amik  bebizonyítják hogy több volt köztünk mint szimpla barátság akkor ... akkor miért nem próbálta fel venni velem a kapcsolatot.  Zavaros az egész.
A fiúk nem hozták fel egyszer sem Harryt, addig míg meg nem jelent a házban. Kiderül hogy egy bandában vannak, hogy mindig is abban voltak. Én meg nem emlékeztem rá, idióta vagyok. Egy szánalmas emberi lény, akinek semmi célja és életkedve.
-Mit csináljak?-tettem fel a plátói kérdést, mintha választ várnék valakitől. A nagy semmitől.
Harry szobájában járkáltam, becsuktam az ajtót, remélve hogy senki nem nyit rám. Levettem a magassarkúm és az ágyra dobtam. Minden meg néztem, beszívtam a szoba illatát. Mintha meghalt volna, vagy valami. Teljesen megőrültem. A polc szélén húztam végig az újaim mikor megakadtam egy képnél. Harry és Én , együtt.
-És soha nem mondtad volna el?-majd a szememet törölgettem kezemben a képpel.
Mosolyogva  a karjaiban, és mindent elfelejtettem.
Minden emléket és minden együtt töltött percet elfelejtettem. Ilyenkor a föld alá tudnám ásni magam. A képet is letettem az ágyra majd a szekrénye felé vettem az irányt. Kitárva az ajtóit megcsapott a jellegzetes férfi illat. Vagy is az ő illata, erősen beszívtam majd próbáltam a könnyeimet leállítani. Végig simítottam az ingeket és a pólókat. Egy kötött pulcsinál megálltam majd kiakasztottam és az ágyra terítettem. Levetem az egybe ruhámat és egy szál fekete fehérneműmre  felvettem a pulcsit, ami épp hogy a fenekem alá ért.
Egy kósza mosoly szökött az arcomra, majd bebújtam a takaró alá. Könnyeimet törölgetve a képet szorongatva próbáltam lenyugodni. Közben a pohár tartalma is lecsúszott a torkomon.

4 megjegyzés:

  1. Hűhaa de vártam már. De jó és lett csak megint hülye vagyok és nem értettem. Na de akkor hogy lehet jó egy rész amit elolvasol? Hát annyi hogy tudom hogy jól írsz, még akkor is ha ezt most megint nem értettem :D
    Puszi a hasadra Dodge

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi :))) mond hogy mit nem értesz és akkor magyarázom :))) örülök hogy tetszik :)) még akkor is ha nem érted x"D ♥

      Törlés
  2. Nagyon jó lett!!!Gyorsan kövit!!! :)

    VálaszTörlés