2013. augusztus 4.

Part 28.- Esküvő.

Sziasztok : elég rossz látni hogy most már napok óta csak 3-4 komment van meg pipa... ! Bár ma reggelre össze jött a 7 pipa aminek nagyon örülök, de hát akkor is 20-an vagyunk elméletileg.?!
A 30 fejezet után gondoltam volna egy elölről kezdést :)) Szerintem sokan megfognak lepődni , mert már most tudom a történet nagy részét, és nagyon izgatott vagyok. :)) Remélem nőni fognak a felírtkozások száma, de nem leszek szomorú sem ha mindig is 20-an maradunk :D A 20 az szép szám. :)  Itt az új blogom, nézz be :)    oldalt pedig megint van egy szavazás, igazából csak kíváncsi vagyok .. :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reggel álmosan és kissé kócosan keltem fel. A tegnapi vacsora jól sikerült, és érzem ahogy felszedtem legalább plusz 5 kilót. De tényleg. A mai napi időrend egy kicsit zsúfolt volt, először fotózás a fiúkkal, majd nekik koncert próba, nekem pedig további fotózás.
-Elmegyünk egy Starbucks-ba? Szükségem van egy kávéra..-ásította el a mondtad végét Zayn.
-Én benne vagyok!-jelentettem ki és kinéztem az ablakon.-Esik, szuper...-mondtam lehervadva, és elindultam öltözködni, mivel még mindig pizsiben mászkáltam. Hiába szakadt kint az eső, a farmer shortjaimról így sem mondtam le. Hajamat lazán kifésültem és vállamra dobtam, a táskámat felkapva már jöttem is ki a szobából, ezáltal át adva a helyem a következő készülődőnek.  


-Nem fagysz meg?-nézett rám éretlenkedve Lou mire én csak megráztam a fejem és beleittam a forró tejeskávémba.
-Ez kellet nekem..-szólt Zayn és kényelmesen hátra dőlve iszogatta a kávéját.
Mindenki elmosolyodott még Niall is.  A veszekedésünk óta nem nagyon beszélünk, csak akkor ha muszáj, és ez nagyon zavar.

A fotózáson mindenkit kipingáltak, legfőképpen engem. Annyi kép készült hogy a vakú villanásaitól kis híján majd nem meg vakultam.  Már egy csomó fotózáson voltam, de egyik sem tartott ilyen sokáig, már sajnáltam szegény fotóst hogy ennyit szenvedett a fiúkkal. Nem az volt a gond hogy nincs jó arcuk, szimplán képtelenek voltak meg állni egy helyben.
Miközben Harryt fotózták én félre hívtam Niallt. Tisztáznom kellett a helyzetet, mert ő a legjobb barátom, és már-már  olyan mint a bátyám... nem akarom elveszíteni. 
Mikor elé léptem a kéréssel hogy egy 5 percet szánjon rám, a szívem és az agyam egyszerre kezdet el kattogni. Mi van ha nem tudom tisztázni vele a bajt, ha végérvényesen is meg utál... mi lesz ha soha nem fogunk már úgy együtt nevetni mint régen? Ilyesfajta gondolatok zajlottak le a fejemben, miközben a hátsó ajtón át kiléptünk a friss levegőre. A reggeli esőnek már nyoma sem volt, talán csak egy-egy pocsolya látszódott az aszfalton, amiben meg-meg csillant a napsugarak tömkelege. Niall a falnak támaszkodott és zsebre tett kézzel várta  hogy mondjak valamit.
-Figyelj, nem tudom mi a bajod velem, de kérlek mond el!-mondtam, és mélyen a szemébe néztem, hátha valamit kitudok belőle olvasni.  Próbálkozásom kudarcba fulladt, mivel ég kék szemei csak csillogtak mint a tükör. 
-Semmi...-vágta hevesen a választ mire én nehezebben kezdtem venni a levegőt.
-Niall kérlek ne szórakozz, eddig olyan jól megvoltunk ... most meg hozzám se szólsz...-sóhajtottam egy nagyot és fülem mögé tűrtem az éppen szemem elé lógó tincset.
-Nah, látod ilyen nekem mikor te össze vagy nőve Harryvel. -jelentette ki, mire én furcsállva néztem rá.
-Te most féltékeny vagy?-kuncogtam egyet akaratlanul.
-Nem... csak tudod, ha én nem mutattalak volna be neki akkor semmi se lenne  köztettek és újra tök jó barátok lehetnénk... együtt nevethetnénk és lejárhatnánk megint  a partra.-mondta szomorúan és a földet kezdte el pásztázni. 
-Niall ne már, te mindig a legjobb barátom maradsz, és ígérem meg változom ilyen téren...-léptem felé és szorosan megöleltem.
-Remélem..-mondta mosolyogva és viszonozta az ölelést. Mikor mindent meg beszéltünk vissza mentünk és meglepetésünkre már végeztek is. 
-Akkor köszönöm mindenkinek a munkát és remélem még találkozunk..-mondta a fotós és mindenkivel kezet fogott.
Elindultunk a buszhoz kocsival, Liam vezetett mellette Niall ült , nekik háttal Zayn és Lou ült, velük szemben pedig Harry és én. Harry átkarolta a nyakam én pedig a mellkasán pihentettem a fejem.
-Este elmegyünk valahova?-vetette fel az öltetett mire én csak hümmögtem egyet, jelezve hogy benne vagyok. Erre ő egy puszit nyomott a fejemre és a kezét a derekamra tette.
-Én is mehetek?-kezdet bele Lou mire Harry félbe szakította.
-Louis nem ...-nevette el magát. mire én is csak mosolyogtam, Louis pedig bevágta a durcát.
-Majd én elviszlek valahová...-mondta Zayn és nevetve Loura nézett, neki pedig felcsillant a szeme.

A buszba érve én már mentem is a következő fotózásra a fiúk pedig a koncert próbájukra.

A fotózásra érve kellemes meglepésben lett részem, két olyan személy állt ott akiket elég rég láttam már.
-Szisztok..-mondtam mosolyogva és mindkettőt egyszerre öleltem meg ahogy megfordultak. 
-Nah a kis turné sztár...-mosolygott Tom és össze nézett Kells-el.
-Hogy-hogy itt? Ketten?-néztem rájuk boldogan, reméltem van valami köztük... annyira össze illenek és Kellst is nagyon szeretem, jó fej csaj és mindig órákat lehet vele beszélgetni.
-Eljöttünk megnézni téged... és igen ketten.-mosolygott Kells, és felemelte a kezét majd a gyűrűsujját kezdte el mozgatni, én gyorsan megfigyeltem az ujját majd csodálkozásomra a szám elé kaptam a kezem és sikoltozva ugrottam ismét a nyakukba.
-Annyira örülök nektek...-mondtam és fel-le kezdtem ugrálni.
-Nah menj, majd még kiörülheted magad, de ne várakoztass meg egy egész stábot!-jelentette ki nevetve Tom és az öltöző felé tolt. A fotózás sokkal könnyebben ment, egyrészt mert majd kicsordultam a boldogságtól mást részt mert itt volt Kells és Tom is. 

Mikor végeztünk kézen fogtam Tomot és Kellst és meg sem álltunk a koncertig. A backstageben vártuk hogy a fiúk lejöjjenek és megünnepelhessük hátul azt hogy összefognak házasodni.
-Harry...-ugrottam a nyakába a barátomnak és egy hosszú csókot nyomtam a szájára. 
-Nah, mi ez a nagy boldogság?-kérdezte nevetve, mivel egy kicsit ő is meglepődött hogy így a nyakába vetettem magam.
-Hát, egy mert nagyon szeretlek, más meg hogy Tom bácsi és Kells össze házasodnak.-mondtam óriási mosollyal.
-Nah gratulálunk!-szólt Zayn és megveregette Tom vállát.
Hátra mentünk és kibontottunk egy pezsgőt.
-Hát akkor az ifjú párra!-jelentette ki Niall és felemelte a poharát.
-Éljen!-kiabáltam el magam.-És mikor lesz az esküvő? Lehet koszorús lány?-mondtam nagy mosollyal, de úgy is tudtam hogy  a válasz 'igen'.
-Persze.-mondta Kell nevetve.- A dátumot még mi sem tudjuk.
-Én is lehetek koszorús lány?-kérdezte Lou, mire mindenki elnevette magát.
-Még jó hogy, már épp kérni akartam!-nevetett Tom.
Az est hátra lévő részében nagyban italoztunk ( kivéve Liam-et) és beszélgettünk. Én Harry ölében ültem aztán már csak arra lettem figyelmes hogy a buszban ébredek fel és mindenki halkan motoszkál.
Lassan felültem a kanapén és a velem szemben üllő Harryre néztem.
-Jó reggelt szépség.-mondta és felállt majd oda lépet hozzám. Felém hajolt és egy csókot nyomot a számra. Én ezzel nem megelégedve a hajába túrtam és szorosan magamhoz húztam, nyelveink hosszas táncot jártak és egy idő után Harry helyet foglalt mellettem  de egy pillanatra sem szakította meg romantikus csatánkat. Én az ölébe ültem és folytattuk. Levegő hiányában elváltunk egymástól és Harrynek egy kaján vigyor jelent meg az arcán.
-Az este elmaradt... de buszban nincs francia ágy.-kacsint én pedig elnevetem magam és megpuszilom a száját.
-Szeretlek.-jelentem ki és a mellkasába fúrom az arcom. Férfias illatát beszívom és a mutató ujjammal a madarat tanulmányozom a mellkasán.
-Én is szeretlek.-majd egy puszit nyom a hajamra és a kezét szorosan át fonja a derekamon.

A nap hátra levő részét csak a fiúk próbája teríti be, ezen kívül semmi más dolgunk nem akadt. Én csak mosolyogva figyeltem ahogy a fiúk a színpadon ügyeskednek és néha hülyéskednek. Az este hamar eljött, én pedig izgatottan vártam hogy a koncert után Harryvel elmenjünk abba a hotel szobába. Mivel már rég voltunk "úgy" ketten, és hiányzott a közelsége. Gyorsan lezuhanyoztam és felöltöztem. A hajamat besütöttem az arcomat pedig egy natúr sminkel kentem át. De nem vittem túlzásba.

A színpad mellett álltam Paulal és nagyban vigyorogtam, de mosoly lefagyott az arcomról mikor Harry kimondta a nevem a színpadon.
-Anne Clever, kérlek fáradj ide!-szólt én pedig bátortalanul kitipegtem.
Mosolyogva oda léptem hozzá, és kérdően meredtem  a többiekre. Elkezdték énekelni a "Gotta Be You'-t. Majd a szám végén Harry letérdelt elém és egy dobozkát húzott ki a nadrágja zsebéből. Én a szám elé kaptam a kezem és fülig érő mosolyomat alig bírtam eltakarni.
-Anne Clever... hozzám jönnél feleségül?-kérdezte és egy óriási mosollyal kivette a gyűrűt díszes piros dobozkájából és a kezemért nyúlt majd felhúzta rá azt.
Én csak bólogattam mire megkönnyebbülve felállt én pedig a nyakába borultam, mikor elengedtem a szorításomból az örömkönnyekkel teli arcomon egy széles mosoly jelent meg és megcsókoltam Harryt.
-Köszönjük Milánó, szuperek voltatok!-kiabálta Niall és mindenki elindult lefele a színpadról. Mikor lemásztam a lépcsőn ( ne szó szerint értsétek XD ) újból Harrynek estem és heves csók csatába kezdtünk.
-Örülsz?-kérdezi egy nagy mosollyal.
-Szerinted ?-néztem rá nevetve még mindig könnyektől folyva.
Este Harry még elvitt abba a hotelba amit reggel beszéltünk meg. A hotel szoba tele volt szórva rózsaszirmokkal és  gyertyák égtek mindenhol.
-Csoda szép..- jelentettem ki és leültem az ágyra.
-Mint az én feleségem!-mosolygott Harry, én elnevettem magam és az este további részét egymásba forrva folytattuk ( piszkos fantáziát elő) :)

6 megjegyzés: