2013. július 12.

Part 2.- 20 évesen a Szülinapom.

Egyik üzletből vándoroltam a másikba , sehol nem találtam semmi olyat aminek hasznát is tudnám venni. Aztán elhaladtam egy Elektronikai bolt mellet . Meg akadt a szemem  egy fényképező gépen. Mindig is érdekelt a fényképezés, de eddig sose volt rá úgy élet-halál szükségem. Inkább mindig tovább sétáltam, hisz minek nekem fényképező gép, ott a telefon. De az valahogy most nem engedte hogy tovább sétáljak. Bementem az üzletbe .
-Jó napot. -köszöntem ,majd a fényképezőgéphez vándoroltam.
-Segíthetek-kérdezte az eladó,s oda jött mellém.
-Ez a fényképező mennyibe kerül?- kérdeztem , majd a kiszemelt gépre mutogattam.
-10.990-válaszolta a fiú.

-Ohh, ez szuper- mondtam vigyorogva.
-Esetleg mutassak olcsóbbat?-nézet rám kérdően.
-Nem ,nem . Ez szeretném. - szóltam és már kutattam is a pénztárcámat.
-Rendben. Szeretnél mellé esetleg még valamit ?- szólt és az asztalkájához vitte a gépem.
-Öhhhh , nem hiszem. De azért körül nézek. -mosolyogtam és végig pásztáztam a szememmel a telefontokokat és a fényképező gép tartókat. Meg akadt a szemem egy táblán. " Hármas akció" .
-Ez a hármas akció mit jelent ?- fordultam az eladóhoz.
Nézet rám egy darabig, majd szerintem leesett neki hogy mit kérdezek.
-Öhhh, veszel három Iphone 4-es tokot akkor mind 3-om fél áron van , de csak ha hármat veszel. -ott vannak felakasztva , válogass nyugodtan. -mosolygott.
Gyorsan végig néztem. Találtam hármat ami nagyon tetszett.
Legjobban a fényképezőgépes tok tetszett , így amikor kiléptem a boltból leültem a padra és kibontottam. Feltettem a telefonomra majd tovább indultam. A fényképezőgépet és a 2 tokot betettem a táskámba, így lett egy üres zacskóm. Azt kidobtam hisz egy kis műanyag cucc volt. 
Körbe néztem a különböző ékszereseknél és ruha/cipő boltokban. Vettem egy torna cipőt és  1 pulcsit.Igen ez van ha egy húsz éves betéved egy One Direction boltba. Mikor már nagyon kezdtem unni a vásárolgatást. (Nem vagy ilyen pláza cica ). Vettem egy Shake-et és leültem. Elkezdtem nyomogatni a telefonomat mikor jött egy SMS-es anyutól.
"-Szia kicsim, elmentünk otthonról. 2-3 óra múlva érünk csak haza. Érezd addig jól magad."
-Neeeee- sóhajtottam.
Nem hoztam kulcsot. Hát akkor nem juttok haza 3 óráig. Szuper. Gyorsan gondolkodtam majd eszembe jutott , Augusztus van. Most játsszák a One direction filmet. Hisz 20 évesen csak nem gáz ha meg nézzük. Mosolyogtam, felálltam és elindultam a mozi felé. Kértem egy jegyet a filmre majd elindultam befelé. Most meg nézem a reklámot is, legalább megy az idő. Mikor oda adtam a jegyszedőnek a jegyem kicsit megemelte a szemöldökét és rám nézet. Én csak mosolyogtam tovább és elindultam befelé. Hol érdekel a véleménye , azt nézek meg amit akarok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése