2013. július 16.

Part 7.- Megmentőm

Nagyon köszönöm a kommenteket, és azt az 5 féliratkozást :)) Nem tudom hogy meghálálni :)) A kövi részt 3 komment után hozom :) vagy 3 pipa után:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Péntek van, és már reggel 6 óta fent vagyok. Csak 9-re kell bemennem , és 2-kor jöhetek is el.. Niallel megbeszéltük hogy találkozunk a parton.
Nem értem Niallert , egy hete csak azzal jön hogy menjek el a ma esti házibulikra. Ami nem is olyan nagy házibuli csak egy kis össze jövetel. Elvileg, gyakorlatilag meg még én sem tudom. Egész héten próbáltam magam rá beszélni, de valahogy mindig elmegy tőle a kedvem ha bele gondolok hogy Ő is ott lesz. Harry. És senkit sem fogok ismerni , csak Niallt. Igen 3 hónapja vagyok itt , és ő legjobb barátom , de a banda többi tagját még nem ismerem. Sose mentem el ha éppen azzal győzködött hogy had mutasson be nekik. Ezért egy kicsit haragszik rám , de még se mondhatom el neki hogy nem merek még Harry elé állni. Csak nem tudom hogy ha már 60-szor lejátszódott bennem a találkozás , akkor miért nem csinálom végig, a válasz: beszari vagyok.

Kiléptem a Nando's ajtaján, rá néztem a telefonomra : 14:10. Hát akkor irány át öltözni. Gyorsan haza rohantam felvettem a fürdőruhám és már mentem is le a partra. Niall már lent állt. De nem egyedül. Megálltam. Jobban meg néztem kik azok, 5-en voltak és 1 csajjal beszélgetek. Meg állt bennem az ütő, lehozta a fiúkat a partra és nekem egy ilyen szakadt trikóba kell eléjük állnom. Ezért még megölöm Niallt.

-Sziasztok!-léptem oda. Niall egyből hátra fordult. Én bevettem a gyilkos tekintetem , mire ő eltátogott egy "Sajnálom"-ot. Én csak megforgattam a szemeimet.
-Srácok, ő itt Anne.-mutatott be. A fiúk abba hagyták acsajjal való beszélgetést. Vagyis is csak 3-an, egy valaki tovább beszélt. Harry. Szuper rám se néz...talán még jobb is.
-Ohhh , szia. Biztos te vagy a csodálatos pincérnő akiről Niall annyit beszélt.-mosolygott Zayn.- Én Zayn vagyok, ő Liam, Louis, és aki még mindig fűzi a csajt az pedig Harry!-mutatott körbe.
-Tudom!-mosolyodtam el. -Niall mesélt rólatok-elnevettem magam, hisz Niall szinte mindenről beszámolt napi szinten, ami a házukba történt.
-És ugye jössz a ma esti bulira ?-kérdezte Liam. Erre Harry is felénk fordult.
-Ő fogalmam sincs!-és ránéztem Niallre. A tekintete könyörgött hogy bele egyezek , nem  tudom minek menjek el , hisz már bemutatott a fiúknak. - De szerintem van rá esély.-és letettem a táskámat a homokba.
-Imádlak!-szólt Niall és jobb karját át emelte a fejem fölött és magához húzott.
-Tudom.-válaszoltam mosolyogva.
Harry folyamatosan minket nézet, a csaj meg már nem tudott magával mit kezdeni így egy "Sziasztok"-al el is ment. Szerintem senkinek sem tűnt fel hogy elment, mivel szegénynek senki nem köszönt vissza.
Egész délután lent voltunk a parton, nagyon jó volt. Harry folyamatosan a csajok után kajtatott, kezdtem azt érezni hogy talán nem olyan mint ahogyan én azt az elején hittem.
Mikor már ment le a nap haza indultunk, mivel a fiúk készültek a bulira én pedig mentem öltözködni. Haza felé Niall lefotózott és fel töltötte a Twitterére.

Hát nem csodálatos az én Legjobb barátom :))


Elkísértek a szállodáig, majd kikönyörögték hogy had várhassanak meg mert félnek hogy nem megyek el. Én beadtam a derekam nekik, feljöttek. Mikor beléptek láttam a szemükön a csodálkozást, én is így néztem amikor először megláttam a szobámat. Zayn és Niall elkezdtek tv-ét nézni, Liam és Louis a laptopomon kerestek valamit. Harry pedig valakivel telefonált. 
Én gyorsan kiválasztottam egy ruhát majd bezárkóztam a fürdőbe. 10 perc múlva már kész is lettem. Kiléptem a fürdőből és végig néztem mindenkin.



-Nah, ez így megfelel ?-néztem körbe és végül Niallnél álltam meg.
-Szerintem elég jó!-mosolyodott el és körbe nézet a fiúkon. 
Senki meg nem szólalt. Meg ijedtem. Azért annyira még sem öltöztem fel hülyén, hogy senki semmit ne tudjon  mondani. 
-Aztaaaaaa!-mondták 3-an egyszerre. Csak azért hárman mert Harry még mindig telefonált. 
-Köszönöm, akkor felőlem mehetünk is.-mondtam és felvettem a táskám majd az ajtó felé vettem az irányt. 
-Induljunk.-ordította el magát Niall, mire mindenki felállt és elindultak utánam.
Mikor meg érkeztünk és meg láttam a házukat ,elállt  a szavam. 
-Szép ház!-mondtam majd elnevetem magam.- Vagy is kastély. 
-Paul választotta.-nevetett Liam.
Mikor bementünk már voltak egy páran pedig még csak 8 óra volt. Mindenki oda rohant hozzájuk, köszöntek , beszélgettek. Én pedig körbe néztem. Mikor már mindent jól meg néztem még az ajtó félfát is elmentem a bár pulthoz ami a kertbe volt felállítva és kértem egy  martinit. Kerestem egy helyet ahol nem nyüzsögnek annyira és leültem. Ez a bár pult vége volt. Mikor már a második martinimet kortyolgattam valaki meg fogta a derekam hátulról , jól magához szorított majd elkezdett suttogni a fülembe. Hát a szívem az tuti hogy leállt , hisz azt se tudtam ki az.
-Szia kislány, szeretnél szórakozni!-kérdezte a pasi elég mély hangon, és már szinte a pia beszélt belőle.Hirtelen meg fordultam a kezét lerántottam magamról.
-Kösz nem , és ha lehet hagyjál békén.-szóltam elég maga biztosan, de belül rettegtem, hisz már mindenki segg részeg, és Nialléket sem látom sehol, és ki tudja ez a barom mikor megy el innen. Elindultam a ház elejéhez gondoltam ki megyek egy kicsit sétálni. De balszerencsémre a csávó utánam jött. Már a ház sarkánál jártam ,a lámpa alig világított mikor a pasi utol ért . A kezemnél fogva vissza rántott majd a falhoz nyomott, de ahogy neki lökött éreztem ahogy a fejem koppan a falon. A szememből elkezdtek  folyni a könnyek , és már szinte suttogva kérleltem  hogy engedjen el. A pasi elkezdte csókolgatni a nyakamat én pedig próbáltam volna rángatózni vagy valami , de nem hagyta.  Mikor már feladtam minden reménnyel valaki még is a segítségemre jött. Meg fogta a pasi kapucniját és hátra rántotta, a csávó próbált keménykedni de a megmentőm akit alig láttok hisz a szemem tele van könnyel a lámpa meg mindjárt kiég, levert neki egy akkorát hogy elterült a füvön , próbált feltápászkodni, majd elrohant. Én lekuporodtam a földre és óriási zokogásba kezdtem.
-Jól vagy Ann???-nézet rám a zöld szempár. Innen eset le hogy a megmentőm nem más mint Harry.
Nem tudtam megszólalni, csak bólintottam egyet. Harry magához szorított és úgy próbált megnyugtatni.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése