2013. július 14.

Part 5.- Egy lehetőség

Nagyon szépen köszönöm a komikat és a feliratkozókat :)) Nagyon örülök hogy ennyien kíváncsiak Anne történetére :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mikor már nem tudtam mit kezdeni magammal, benyomtam az mp4-em és elkezdtem zenét hallgatni. Mindegyiket ellapoztam, egy bizonyos számot kerestem.
~One Direction - Summer Love~
Mikor meg halottam , a szám önkénytelenül is mosolyra húzódott. Még most sem tudom elhinni hogy végre elmehetek Londonba. Eddig csak képeken láttam, meg videókon . Tudtam hogy lassan oda érünk, így elkezdtem egy kicsit fészkelődni a helyemen, a szívem újra a torkomban dobogott , mintha egy első randira készülődnék. Pedig tudtam hogy csak le szállok a gépről, beülök egy taxiba majd bemegyek a szállodába és ennyi. Nagyon kedves Tom-tol hogy "befogad". Meg kell neki majd valahogy hálálnom. De remélem nem WC pucolással kell. Bár egy 5 csillagos szállodának van erre embere. Míg vártam a bőröndöket, hogy a futó szalag kihozza, valaki meg fogta a vállam. Összerezzentem majd hirtelen hátra fordultam.
-Tooom !-ugrottam a nyakába mikor meg láttam ismerős borostás arcát.
-Nah, miújság, landoltunk.....landoltunk?- kérdezte majd figyelte a reakcióm.
-Végre.-mosolyogtam.
Meg vártuk a bőröndöket majd kifelé vettük az irányt. Én gondoltam leintek egy taxit, mikor Tom rám szólt.
-Drága, ugye nem hiszed, hogy eljövök érted és taxival megyünk a  szállodába- nézet rám értetlenül.
-Jah , bocs - vágtam rá , és kinevettem saját magam . Tom amúgy sem jár taxival. Be tettük a csomagjaimat hátra, én pedig be huppantam előre. Hát elkerekedett a szemem. Én eddig is tudtam hogy Tom , nem egy olcsó típusú ember , de ilyen autóval járni. Még nekem is túlzás.

-Aztaaa , neked aztán van mivel járnod az utcákat-nevetem el magam.
-Hát, stílusosan kell szállítanom a szép hölgyeket.- mosolygott rám.
-Hahahaha ! és hol hagytad a szép hölgyet?-mondtam miközben becsatoltam az övemet.
Csak rám nézet, és beindította a kocsit. Egy fél óra múlva már meg is érkeztünk a szállodába. Mikor beértünk a halba elállt a szavam. Gyönyörű volt, mivel ismertem Tom-ot ezért tudtam hogy minden az ő ötlete volt. Ez a szálloda az ő stílusát tükrözte némi eleganciával. Két bőröndömet húzva maga után a recepció felé vette az irányt. 
-Hello Kells, elkérhetem a A/10-es szoba kulcsát. -mosolygott a lányra, aki egy szempillantás alatt előhalászta a kulcsot. 
-Hello.-köszöntem és Tomra néztem.
-Jah, igen, Ő itt a kedves Ann, itt lesz egy darabig. Remélem egy jó hosszú ideig.-mondta majd bemutatott Kells-nek.
-Szia,már nagyon sokat halottam rólad. Bármi kérdésed van, nyugodtan gyere hozzám. - vigyorgott és oda adta a kulcsot.
-Ohh, köszönöm.- majd megfogtam a bőröndöket és Tomra vártam.
Elmentünk a lifthez, beszálltunk meg nyomta a legfelső gombot majd záródtak az ajtók.
-Ennyire vártatok ?-kérdeztem Tom felé.
-Hát az álmod forog rajta kockán- vigyorgott mint a vadalma. Kezét át emelte a fejem fölött és magához szorított. 
-Jó lesz ne félj!- szólt és már nyitódtak is a lift ajtók.
Elmentünk jobbra majd a folyosó legvégén  megálltunk. 
-Ha végeztél , vagy esetleg van kedved, gyere le .Szívesen bemutatnálak a többieknek. - és már ott is hagyott. 

Lassan bedugtam a zárba a kulcsot majd lassan elfordítottam. Kíváncsi voltam mindenre, a városra, a helyekre, az emberekre. Mikor beléptem a szám elé kaptam a kezem. 
-Jesszusom, egy gyönyörű- csak ennyi jött ki a számon , de hát kihez is beszélnék egy üres folyosón?


Gyorsan kipakoltam a ruhákat,körül néztem a szobába,feltettem a laptopom töltőre,nyakamba vettem a fényképezőt,zsebre tettem a telóm majd lementem Tomhoz.
Bemutatott mindenkit. Mindenki kedves volt, már én éreztem magam furcsán.
Mivel csak 4 óra volt így gondoltam körül nézek a városban.


Kimentem az ajtón, de persze előtte szóltam Kellsnek hogy leléptem ,  mivel Tomot nem találtam, és valakinek azért még is szóltam.Ahogy körül néztem, nyüzsgött mindenki, de annyira jó volt nézni , minden adott pillanatot lefotóztam. A szállodától nem messze elhaladtam egy Nando's mellet . Az üveg ajtón egy plakátra lettem figyelmes. " Kiszolgálót keresünk " - olvastam hangosan, de persze csak én hallottam . Beléptem az üzletbe. Voltak egy páran, nem szenvedtek vendég hiányt. Oda léptem a pulthoz, mire köszönés nélkül szólt hozzám a szőke lány.
-Mit parancsol- kérdezte , de rám se nézett.
-Öhh , hello. Anne Clever vagyok. Az ajtón láttam hogy kiszolgálót keresnek. Érdekelne-szóltam , de a mondtad végére elcsuklott a hangom, annyira ijesztően nézett rám a csaj.
- Te ? Ide ? hááát oké- forgatta a szemét.- Máris szolok a főnöknek !-majd eltűnt a pénztárgép mögül, addig én kiálltam a sorból, hisz nem vártam kajára, más pedig biztos éhen hal. 
-Anne Clever ?-lépett oda egy öltönyös fickó. 
-Igen, én lennék az!-és kezet fogtunk. 
-Adam Hudings,kérlek, gyere fel az irodámba, a munkával kapcsolatos dolgokat nem a kiszolgáló pultnál szoktuk elvégezni!-mosolygott és elindult. Én pedig utána.
Mikor felértünk az emeltre, kilökött egy nagy 2 szárnyú fekete bőr ajtót , ami egy csodás bézs színű szobába nyílt. Az irodának olyan kilátása volt hogy azt még az angol királynő is megirigyelné. Rá látás a Big Benre, a Tower Bridge-re ! Csodás.
-Szép, igaz?-nézet rám az úr.
-Mese szép!-vágtam rá.
-Kérlek foglalj helyet. -mutatott az asztala előtt álló bőrszék egyikére.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése